Všeobecné obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi prevádzkovateľom Penziónu Horec (ďalej len „Penzión“) a hosťami (ďalej len „zákazník“ alebo „hosť“) pri poskytovaní ubytovacích a doplnkových služieb.

 

Prevádzkovateľ:

Relax Hotel s.r.o.

Sídlo: Jánska dolina 2224, 032 03 Liptovský Ján, Slovenská republika

IČO: 46780131

DIČ: 2023614395

Zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo: 57304/L

2. Rezervácia a uzavretie zmluvy

Rezerváciu je možné uskutočniť písomne, e-mailom, telefonicky alebo cez online rezervačný systém.

Rezervácia sa stáva záväznou potvrdením zo strany Penziónu a zaplatením zálohovej platby zákazníkom.

Hosť je povinný pri rezervácii uviesť správne a úplné údaje.

Penzión si vyhradzuje právo požadovať zálohovú platbu vo výške až 50 % z celkovej ceny pobytu.

V prípade nezaplatenia zálohovej platby v stanovenej lehote sa rezervácia považuje za zrušenú bez ďalšieho upozornenia.

V prípade zrušenia rezervácie bude záloha použitá na pokrytie storno poplatku podľa storno podmienok. V prípade, že storno poplatok nepresiahne výšku zálohy, zvyšná časť zálohy bude hosťovi vrátená.

3. Ceny a platobné podmienky

Ceny ubytovania a služieb sú uvedené v aktuálnom cenníku na webovej stránke Penziónu.

Ceny zahŕňajú DPH.

Miestny poplatok za ubytovanie sa účtuje podľa platného všeobecne záväzného nariadenia (VZN) obce Liptovský Ján a nie je zahrnutý v cene ubytovania, pokiaľ nie je uvedené inak.

Doplatok za služby sa vykonáva pri nástupe na pobyt alebo na základe dohody.

4. Storno podmienky

V prípade zrušenia pobytu hotel účtuje nasledovné storno poplatky:

– 21 a viac dní pred nástupom na pobyt: bez poplatku

– menej ako 21 dní pred nástupom na pobyt: 30 % z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt

– menej ako 14 dní pred nástupom na pobyt: 50 % z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt

– 7 dní pred nástupom na pobyt a menej: 100 % z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt.

 

V prípade predčasného ukončenia pobytu zo strany hosťa nevzniká nárok na vrátenie zaplatenej sumy.

5. Príchod a odchod

Check-in: od 14:00 hod.

Check-out: do 10:00 hod.

Pri neskorom odchode si Penzión vyhradzuje právo účtovať poplatok podľa aktuálneho cenníka.

6. Práva a povinnosti zákazníkov

Hosť je povinný dodržiavať prevádzkový poriadok Penziónu.

Hosť nesmie vnášať do priestorov Penziónu nebezpečné predmety a látky.

Hosť nesmie svojím správaním rušiť ostatných ubytovaných hostí.

Hosť zodpovedá za škody spôsobené na zariadení alebo vybavení Penziónu.

Pobyt so zvieraťom je možný len po predchádzajúcom súhlase Penziónu. Hosť plne zodpovedá za správanie a škody spôsobené domácim zvieraťom, znáša náklady spojené s prípadným nadštandardným čistením izby a uhrádza poplatok za pobyt zvieraťa podľa aktuálneho cenníka Penziónu.

7. Práva a povinnosti Penziónu

Penzión zabezpečuje ubytovanie v zmluvne dohodnutom rozsahu a kvalite.

V prípade nepredvídateľných udalostí si Penzión vyhradzuje právo ponúknuť zákazníkovi alternatívne ubytovanie alebo služby.

Penzión prideľuje izby hosťom podľa aktuálnej obsadenosti a prevádzkových možností. Predbežná rezervácia konkrétnej izby je nezáväzná a Penzión si vyhradzuje právo prideliť hosťovi inú izbu rovnakej alebo vyššej kategórie.

Penzión si vyhradzuje právo na presun rezervácie z dôvodu nízkej obsadenosti. Prípadný presun rezervácie sa uskutoční po dohode s klientom do partnerských zariadení rovnakej alebo vyššej kategórie uvedených na stránke www.avena.sk. Cena a typ pobytu ostávajú nezmenené.

Penzión si vyhradzuje právo na zmenu alebo zrušenie poskytovania niektorej zo služieb zahrnutých v cene pobytu z dôvodu technickej poruchy alebo iných nepredvídateľných okolností. V takom prípade má hosť nárok na primeranú náhradnú službu alebo inú kompenzáciu podľa ponuky Penziónu. Nárok na finančné odškodnenie vzniká len v prípade, že Penzión nedokáže zabezpečiť žiadnu náhradnú službu.

Penzión zodpovedá za škodu na vnesených veciach zákazníka len v rozsahu ustanovenom právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom. Za cennosti, peniaze a iné hodnotné veci zodpovedá len v prípade, že ich zákazník odovzdal na úschovu.

8. Reklamácie

Reklamácie týkajúce sa kvality služieb alebo ubytovania je hosť povinný nahlásiť bezodkladne počas pobytu.

Penzión sa zaväzuje riešiť reklamácie v súlade so zákonnými predpismi Slovenskej republiky.

9. Ochrana osobných údajov

Penzión spracúva osobné údaje zákazníkov v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov (GDPR).

Podrobnosti o spracovaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente „Ochrana osobných údajov“.

10. Záverečné ustanovenia

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Penziónu.

Penzión si vyhradzuje právo meniť alebo dopĺňať VOP, pričom zmeny nadobúdajú účinnosť ich zverejnením.

11. Orgán dozoru a alternatívne riešenie sporov

Hosť má právo obrátiť sa so svojou sťažnosťou priamo na prevádzkovateľa Penziónu.

V prípade, že spor nebude vyriešený dohodou, má hosť právo obrátiť sa na príslušný orgán dozoru alebo využiť možnosti alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.

 

Orgány dozoru:

– Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1

tel. č.: 041/763 21 30, 041/763 21 39

e-mail: za@soi.sk

web: www.soi.sk

 

Alternatívne riešenie sporov je možné aj online prostredníctvom platformy:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/